mandag den 12. december 2011

Fantastisk dag!

Starter morgenen med at sove til kl 9. 45 - hvor jeg så skal til frisøren (YES).
Mit hår trængte virkelig.... Det var så tykt, slidt og bare gardin agtigt.. Så har fået tyndet sindssyg meget ud i det, lavet etager og klippet en del af længden. Elsker det, det er så skønt. Endnu en tidlig julegave fra min dejlige kæreste <3.

Så stod den lige på mere juleshopping med min lillesøster :-) Hyggeligt.

Nu kommer svigerforældrene jo til jul helt fra Italien.... Hvilket betyder, jeg skal rydde op i hele lejligheden selv. Da jeg er rengøringsidiot, og SELV vil gøre det, for så er jeg sikker på det bliver gjort på min måde. ;-)

Så vi fik lige smidt nogle ting på losseren der ikke skulle bruges, fået købt noget tingel-tangel pynt osv :-)!!!

Og nu skal der styr på tøjet, soveværelset, gangen ved soveværelset osv.. SHIT...

NÅÅÅÅH JAAAA!!!
Jeg er med i Radio Viborgs Julekonkurrence, hvor man kan vinde en juleaften betalt for 10 personer - inkl gaver á 500 kr pr. person !!

Så på mandag er finalen, wish me luck. Vil viiiiiiirkelig gerne vinde :D



ps. når jeg er færdig med lejligheden , kan I se nogle billeder, hvis i har lyst vel og mærket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar