søndag den 25. december 2011

Så..





Undskyld jeg ikke rigtig har skrevet på bloggen. Men svigerdorældrene er her og holder jul. Så har haft lidt travlt :-).
De er kørt helt fra Italien, for at holde jul med os og for at møde min familie for første gang :-O !
De snakker heldigvis fint sammen, mine forældre og hans forældre. I morgen er det så oldemor, mormor og hele banden de skal møde .. Uh-oh, bliver spændende.




Har fået en del gaver.. Fx 2 Nik & Jay koncert billetter <3 !!! Gavekort til BB og biffen etc etc. I får det hele at vide senere :-).





I dag står den på Julefrokost hos mine forældre og lillesøster :-).
I morgen julefrokost hos resten af familien:-). Elsker juledagene, for jeg har fri og skal nyde julen med hele familien :-) så jeg klager bestemt ikke .

Hvad har i fået af julegaver og hvad skal i bruge de næste dage på ??:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar