søndag den 14. august 2011

Im back in business!

Hej igen, til de læser jeg ikke har. 


Har lige været ret optaget de sidste mange dage, nu min dejlige kæreste endelig er hjemme igen, så var han lige første priortet fremfor denne blog, som ingen læsere har anyway. :-)


Men vi har fanme hygget helt vildt, med god mad, vin, biograf osv. Det er så fantastisk at have ham hjemme igen.


I dag har jeg så været til Midtjysk Mesterskab, vi var 27 tilmeldte kokkeelever der deltog, jeg gik desværre ikke videre blandt de 10 finalister der blev udvalgt. Men det var super fedt at prøve at se hvordan man klarer sig under sådan noget. 


Super fedt. Og så sluttede vi dagen af med en god/led omgang CHILI CON CARNE hos mine forældre, yum!! :-) så bliver det bare ikke bedre.


Enjoy bitches.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar