mandag den 1. august 2011

What a glorius day.

Denne dag har bare været fantastisk skøn.
Dette bliver et super kedeligt indlæg, feel free to go ;-)


Tidlig op, og til Århus med min kære lillesøster, dog uden at finde andet end et par pumps og Burger King - UPS!


Så kommer man hjem, og der står 3 flotte, langstilkede røde roser, min kæreste har bestilt hos interflora, og leveringsdato i dag, da vi har 3 års dag <3. Det varmer om mit hjerte, og de er så smukke, og slet ikke noget jeg forventede, så blev total happy.
Jeg havde også bestilt 3 lyserøde roser til ham, leveret af interflora i Toscana, Italien. Det blev han meget overrasket over. 
Ville dog ønske vi kunne være sammen for en gangs skyld på vores årsdag, hvilket vi aldrig har været. :-(


Så gik min søster og mig en tur op i byen, for at se hvad der var af ting, INTET, var resultatet. Fik købt en enkelt top der får mig til at se tyk ud - hurra for det - NOT! Men den er dejlig alligevel.


Så fik jeg lige en lille time på øjet, og gik derefter og og handlede i Føtex. Herligt med gode tilbud - det er skønt :-).


Lidt billeder af dagens herligheder.


Det er hvad min aften består af, hygge med E.T., sprite og ærter i lange baner - YAY!

Et billede af mig og min dejlige kæreste <3 
De smukke roser min dejlige kæreste havde sendt mig. Elsker dem, de er så smukke!

Hygge i toget med søs :-)

Pumps fundet i Deichmann til 199 kr, de er super fede, og skønne at have på :-)


Kender i det med man siger "mind mig lige om..." og man glemmer det, ikke mere, fandt denne til 49 kr i Netto - yay!


En jakke der bare fik mig til at se ekstra tyk ud - LOL!


SES BITCHES - happy day to ya'll..

2 kommentarer:

  1. Hehe. Jeg har lige skrevet på, hvad jeg tror er din venindes blog. Hun skrev også, at hun ikke havde nogen læsere. Jeg har selv en blog om tøsetv, der hedder www.pigetv.dk, og jeg kan kun sige, at det tager RIGTIG lang tid at få folk til at skrive noget. Jeg tror, at det nok skal komme, hvis du har lidt tålmodighed. :-)
    Mange hilsner Christiane - der også godt kan li' chili con carne. :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa. :-) Hvordan dælen har du fundet min blog, troede den var så støvet den ikke kunne findes :D . Man føler bare lidt man sidder og skriver i en dagbog, hvis du kan følge mig. Men fed blog du har dig, den vil jeg da følge med i :-).

    Chili con carne rokz!! :-)

    SvarSlet