søndag den 25. september 2011

Goodnight on this warm evening..

Efter 11 timer på job ligger jeg i min seng... Finally, and loving it :-).
Har min skønne kæreste ved mig -yay !

I morgen skal jeg op kl 7 og på mit første job, så tror jeg at jeg tager en tur i butikkerne og glor tøj (selvom jeg er fattig).
Så vil jeg tage på job kl 12, få fri kl 22.
Og så er der 3 fridage til miiiiig...





... Psssst... Fredag bestiller jeg mine elskede Jeffrey Campbell shoes <3 som min kæreste giver mig i tidlig fødselsdagsgave - he is THE best! *mwahh*

Godnat folkens - vi blogges

3 kommentarer:

  1. Hej Nickie.. Tak for din kommentar :) Rejsen går ud på at jeg skal rejse med en flok ander unge 3 måneder til Ecuador, hvor de første to måneder på ecuador består i at man skal lave en masse adventure ting.. trekking i junglen, river rafte, ride i bjergene, bungy jumpe, mountain bike, dykke og alt muligt samt lære spansk og salsa, og den sidste måned væger man et frivilligt projekt man gerne vil være en del af, og så er man der den sidste måned på galapagos øerne :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor lyder det bare vildt spændende :-) Og dyrt.. Hehe

    SvarSlet
  3. Fed og speciel blog. Hvor er du heldig med sådan en lækker fødselsdags gave! :-)

    Ville være fedt hvis du havde lyst til at kigge forbi min, og måske blive fast læser?
    http://shakesmymind.blogspot.com/

    SvarSlet