søndag den 18. september 2011

SØNDAG!!!!

Søndag, jeg elsker dig rigtig højt :-) I går fejrede jeg min fantastiske kæreste der fyldte 25 år <3 Han startede med morgenmad/brunch kl 11 inden vi begge to på arbejde kl 12-17. Derefter aftensmad hjemme hos mine forældre. Hvor min stedfar og ham drak sig i hegnet. Min søster, mor, lillebror og jeg valgte at lege "Gæt & Grimasser", hvor vi selv skulle finde på sætninger med Disney. Masser af chips og slik :-) Yay! Så var den dag stort set gået. I dag stod vi begge op kl 12, sådan ca. tog op på mit arbejde og fik brunch buffet, hjem igen, hvor jeg nu sidder med fusserne i fodbad og drikker varm kakao, lavet af kakao pulver fra mit elskede Disneyland, med smag af karamel i dag :)! (Har også med hvid chokoladesmag og almindelig) ... Nu vil jeg sætte en god film på!
Dette var det han fik til morgenmad i går på hans fødselsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar