torsdag den 1. september 2011

Tattoo!

Åh ja, endnu en dag med 9 timer på job... YAWN!

Jeg vil, som overskriften nok afslører, gerne have en tattoo mere..
Har kun 4 styk, men det er ikke nok for mig.
Nogle piger køber tøj, jeg køber smerte, eller en omgang ink i min krop, mmh :-)

Vil gerne have lavet fuld sleeve (hele armen) med ting der betyder noget for mig, ligesom dem jeg allerede har.

Vil også gerne have lavet noget på hænderne, men nogle folk i min omgangskreds synes det er latterligt.. Men hey, jeg synes det er awesome, og jeg er ikke en kedelig, kliché pige, som får steder alle andre har, hell no!

Jeg træder ud af kassen, jeg er ikke total feminin, eller noget, jeg er midt i mellem. Og tattoveringer, det er lige mig.

Jeg køber dog ind i mellem tøj og sko, det er ikke sådan jeg ikke ejer en kjole, har en del, og nogle af dem mere tøset end andre, men man er vel pige ;-))!
Det vil ikke sige jeg sidder og hører hård dødsmetal eller noget.
Jeg kan sku' godt høre Joey Moe (hvilket er en artist jeg forguder <3 ) som jeg kan høre nogle fede Manson numre. Ja tænk du bare jeg er en crazy bitch, men hey, that's me :-)

Åh-ha, ad mig vinde i lotto lørdag :-) Så jeg kan få gang i smerten!
Det er ikke ligefrem billigt at få tusset noget. Starten af det jeg vil have lavet koster nok en 3-5000 kr .. Det er sindssyg, men jeg elsker det, og det er noget der betyder noget for mig :-)

Ses peeps - I'm out, work is calling again tomorrow.. Fourth day in a row.. That's like 40 hours in 4 days!
Og oops, om der ikke er 5 timer mere på søndag - JO !!!!

....Ved godt det ikke lige handlede om mad, men hey, kan så fortælle dette ;

Yngste-eleven og mig lavede en helt gennemført sorbet i dag :-)
Citrongræs-sorbet -yes please , NICE!
Det var slet ikke dårligt.........
 - yummi yummi yummi , I got love in my tummy ! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar