torsdag den 3. november 2011

BilledeSPAM



Dette fik jeg af min lillesøster :-)


KOMISK!


Denne fik jeg af min lillebror (Ja, jeg ELSKER Hello Kitty :-))


Dette var "Du-var-desværre-ikke-med-på-ferie" gaven :D
Jeg eeeeeeeelsker nutella !


Gaven fra de gamle :-) (Nightmare Before Christmas figurer) :-)



Det hele samlet :-)


Lidt Red Bull som bonus & noget hvidvin - YES :D


Aftensmad :-)


Dessert :-)

Havde jo købt nye bukser.. Men har været syg i dag, så har ikke lige orket at tage et billede af dem på :( ! Jeg LOVER det kommer i morgen, når jeg forhåbentlig er rask (håber jeg i hvert fald). Tror de vil gå godt med min JC Lita sko .. Da de er helt tætsiddende, det vil se fedt ud .. Yay.. 


http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/ccollection-p1.html#product_130801
^mine bukser, men i skal nok se dem på <3

1 kommentar:

  1. Hey! Super fin blog!
    Du er nu en fast læser rigere!!
    Kig gerne forbi min blog

    www.smileandeatcake.blogspot.com

    SvarSlet