tirsdag den 29. november 2011

RELAX!!

Endelig fridag igen.. Tiltrængt.. Ja... 

Har også fri i morgen - hvor lønnen går ind ! HALLELUJAH!
Der skal købes julegaver BIG time.. -.-' .
Det skal heldigvis gøres tidligt på dagen, så slipper jeg for ræset.. Phew..

Jeg skal købe til min mor&stedfar, lillesøster, lillebror, svigerforældrene (som kommer fra Italien for at holde jul med os - shiiiiit), kæresten (vi giver hinanden for 1500, så den er svær) og så sjove, billige gaver til resten da vi ikke rigtig giver gaver :-)

I morgen skal jeg ned og købe min samleboks med Ringenes Herre 15 disc edition <3 LOVE!! Jeg er et freak :-)

Får Harry Potter boksen på blu-ray af min dejlige kæreste med alle filmene i .. Awesomeness, yeah :D..

See ya tomorrow.. 

Skal nu æde dunser og kartoffelsalat :D

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har! :)

    Kig gerne forbi vores blog, og vores Giveaway, hvor man kan vinde fede MAC produkter, så tjek det ud! Her er et link:

    http://ourfashioncorner.blogspot.com/

    SvarSlet