lørdag den 5. november 2011

hvor er det skønt..

Det er da kanon skønt at komme hjem og så har der været over 100 besøgende :-) !
Kan godt være det ikke lyder af meget for nogen, men for mig så er det, og det er vildt fedt.

Er taknemmelig for der er så mange der vil deltage i min give-away, var sikker på at det var noget lidt åndssvagt jeg havde fundet .. Men ser da ud til at det er noget okay noget :-) .


Er dog bare mega træt nu.. 11 timer på job - what a killer !!
Når man står op i 11 timer, suser rundt omkring.. Auch, man bliver smadret .......

Vi havde vores første julefrokost...........ris á la mande...... det hænger mig allerede langt ud af hasen..
Det skal jeg så lave de næste 2 måneder, og 2. januar skal jeg på skole.. Så det glæder jeg mig MEGET til.. Afslapning i 10 uger, med bøger og madlavning :-)!! Yes, I like very much .. 
Tidlig op, er nok det eneste minus ;-) ! Men hey, hver aften og hver weekend fri i 1+0 uger - så er det ok at skulle tidlig op ..


Forresten - mine give-away slutter på onsdag - så skynd dig hvis du ikke er med (hvis du har lyst)


Ciaaaoooooo.....

1 kommentar:

  1. Super fed blog du har, er blevet fast læser :-)
    Kig forbi..

    http://smileyaddicted.blogspot.com

    SvarSlet