søndag den 20. november 2011

Ak ja.

Har på fornemmelsen af det er lang tid siden jeg har skrevet. Jeg har arbejdet som en skør, arbejdet lidt mere, og en smule mere. Var i biffen torsdag og se Breaking Dawn pt. 1. Fantastisk film, selvom jeg ikke kan udstå Kristen. Men det er også fordi hun har Edward.. Fnys!!!

I går holdte vi fødselsdag for min lillebror og mig:>. det var hyggeligt. Min dejlige oldemor kom, big surprise, vidste jeg ikke. Men det var godt at se hende igen, savner godt nok min oldefar helt vildt.

Nu er vi jo nået til søndag. Æv den weekend fløj hurtigt forbi.. Er en smule træt eftersom jeg først gik i seng kl 03.30.. Og det var ikke engang fordi jeg var i byen :D!

Ligger lige nu og putter med kæresten, og prøver at tage mig sammen til at stå op. Men det er som om min kæmpe dyne har ædt mig lidt :-))!!

Ser ya later!

ps. Der kommer billeder op af mine bukser fra Gina Tricot sener + mit hår nu jeg har farvet det :-).

1 kommentar:

  1. Ja Breaking Dawn part 1 er fantastisk! Kan ikke vente til 2'eren kommer. :)
    - Sød blog. Håber du vil tage et kig forbi min.

    SvarSlet