fredag den 22. juli 2011

Boller i karry!

Efter en laaaaaang dag hvor jeg har lavet det vildeste nogensinde - INGENTING. Stod den på god aftensmad hjemme hos de gamle :D 


BOLLER I KARRY !!!!!! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Det er da bare så frådern som noget kan blive, yum yum.. 
Det får sku røvhulet til at skrige, wehuu.. 


Og var så heldig at få noget med hjem til mit total empty køleskab - endnu mere yay . 
Så har jeg noget at leve af, haha.. 


Vil lige anbefale et super fedt program der hedder "Unique Sweets", det vil få dine tænder til at løbe i vand.
Et program af 10 afsnit tror jeg det er, der handler om forskellige patisserier i USA, og vi snakker ikke regular desserter. Vi snakker toppen af poppen, der rykker tænder ud bare ved tanken om at smage de fantastiske ting de kan byde på. YUM!!!!! MUST SEE!.. 


De næste 4 dage står den på arbejde, yeiiks, det bliver hårdt , når jeg nu var oppe og træne så meget i går, og det kan stadig mærkes, ligner en der har skidt i bukserne når jeg går :D hahhaa.. 


Enjoy bitches...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar