fredag den 15. juli 2011

Kager jeg elsker og har lavet!

Jeg sad og lurede lidt i nogle albums på facebook, og fandt en old gammel gruppe jeg havde lavet, hvor jeg lagde billeder ind af kage osv. Det var dem her det blev til:





Disse to søde 'cupcakes' er super lækre. 
Det er små cappuccino cupcakes, der bliver delt og fyldt med sød flødeskum.
Man kan fylde andet ind i den, hvis ikke man er til flødeskum.
Vil evt. anbefale en hvid chokolade ganache. Mums.




Dette er en butterdejs-æble-mini-tærte, de var rigtig gode. 
Ikke for fede, men heller ikke for kedelige.
Der er penslet med lidt abrikos-marmelade, men det er af eget valg.




Min yndlings kage EVER....
Mor's kakaosnitter!
De er gennemførte lækre, der er slet ikke noget at diskutere. 
En almindelig mørdejsbund (lidt anderledes), 
et lag med hindbærmarmelade(eget valg),
det øverste lag er så lækkert, det hele er en lidt klistret sag.
En kaloriebombe, men wow. Who doesn't love this one ?!


Jeg vil se om jeg kan finde opskrifter på disse kager, de er ultra lette at lave, og smager som en drøm. Hvis bare man havde et stofskifte der sagde:
>Æd hvad du vil, jeg skal nok smide kalorierne og fedtet væk<
Men det har jeg bestemt ikke.. Har en sød tand, og det kan ses :) !

Enjoy bitches.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar