torsdag den 14. juli 2011

Just desserts

I nat da jeg ikke kunne sove, sad jeg og så programmet "Top Chef - Just Desserts", de kan altså bare nogle ting, man bliver sku helt vild efter at lave en bunke desserter, hvis ikke det var fordi det var så dyrt, at skulle lave noget fancy shit.. 




Bare at kunne lave sådan en her, hvor alt er spiseligt, det er jo for fedt. 
Det kræver bare en del at lære at lave sådan noget.


Eller bare at kunne lave brede sløjfer i karamel, lege med chokolade, farve det med spray.. Derfor gider jeg sku ikke være en almindelig kok, men en dessert kok, almindelig mad er bare for kedeligt, desserter derimod, er for vildt, spændende, og man kan gøre så meget, lave så meget. Og det er det folk husker... 

Og vil lige whine over hvor meget jeg savner min kæreste, som nu har været 8 dage i Italien, så 27 dage to go.. ARGH!!!!

Enjoy bitches..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar