søndag den 24. juli 2011

SMADRET!

Jeg er så voldsmadret efter 3 dages hårdt arbejde. Min krop er helt færdig. :/ 
En dags arbejde mere, så har jeg 4 fridage, hvor to af dem skal bruges på øvelse til "Midtjydsk Mesterskab". Det er d. 14 august, så det er faktisk meget snart. Føler mig slet ikke klar til det på nogen måde. Der bliver lagt meget pres på mig pt. pga denne konkurrence. Jeg gør det for at udfordre mig selv og for at se hvad jeg kan. Ville ikke være helt dårligt at komme i finalen. Men ok, chancerne er nok minimale. 

Fredag skal jeg til mine oldeforældres diamantbryllup. Det glæder jeg mig til. Bliver godt at se hele familien igen. Det er alligevel ved at være noget tid siden. 
Så er det store spørgsmål bare; hvad skal man tage på ????

16,5 dag til min prins er hos mig igen - det bliver bare så dejligt <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar