mandag den 10. oktober 2011

AD! Jeg er lidt klam i dag ..

Puha, har været et svin i dag, men ind imellem må man gerne, eller er det bare mig, ehehe?!
Er kommet til at købe 3 poser chips, 2 x 1,5 l. sodavand og selvfølgelig skal der dip til .. SHAME ON ME DUDE!!!!!


Har også ramt renden af en ulækker følelse kaldet KVALME... ick!

Men what the hell, i dag havde jeg trang til noget nasty shit..

Og omg, min baby (macbook) er sendt til rep. igeeeeeen :'(((( !
Så håber de er hurtige denne gang og fixer drevet, da den spyttede cd'er ud :(
Men den har sku' også fået nogle tæv efterhånden..

Hav en god aften, kære læsere, hvis der er nogen :-)

2 kommentarer:

  1. Mmmm... syntes det lyder lækkert! :D
    Kig forbi? www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha godt , så er jeg ikke den eneste der synes det var lækkert :D Kigger helt sikkert forbi

    SvarSlet