søndag den 16. oktober 2011

Oh jeez..





Kold morgen, men yndigt edderkoppespind med masser af dug :-)!

Har arbejdet som en gal i weekenden. Cafeen jeg arbejder på har haft et års fødselsdag, og det skulle fejres, så jeg har stået og lavet 50 mini lagkager, super nuttede, men omg , det tog 1000 år !!





Ret dårligt billede.. Men smagte dejligt.. Kagebund, marmelade, makroner, masser af kagecreme og så en bund mere. Fondant rundt om , flødeskum på toppen og pynt ;-).

Mange af os der arbejder der, mødtes dernede, fik nogle sjusser og endte i byen. Var tidlig hjemme da jeg skulle møde kl 8. Så valgte at gå hjem kl 03.30 :-)!

Mit outfit var ret afslappende synes jeg.. Hvad synes I ?





Endnu et dårligt billede..
//blazer - h&m . Trøjer - pieces & samsøe&samsøe . Leggins - modström . Sko - jeffrey campbell <3

Nu slapper jeg af til NFL og is :-)!!

Fortsat god aften til alle jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar