mandag den 24. oktober 2011

This morning..

Ja, var så på arbejde i går, endnu en gang, ikke en god en af slagsen. Så skulle vores anden elev og mig straffes fordi han har haft en diskussion med os begge. Så vi skulle gøre hovedrent i køkkenet.
What an ass!
Så er man godt i gang med at skrubbe en metalkant, og skar mig i blommen af min finger ret dybt. Så blod all over. Ick! Kan ikke tåle at se blod. Så nu er min finger mega grim :-(! Wah!!

Men i dag har jeg en fridag, så det er bare skønt. Har sovet længe, så kunne ikke være bedre.

På lørdag bliver jeg så tudsegammel.. Hele 22 år - omg!!!

8 kommentarer:

  1. Jeg bliver også snart 22 år - det ER gammelt, ja! :) haha..
    Ps. træls at I blev straffet, lyder uretfærdigt, bare fordi man har diskuteret! :S

    SvarSlet
  2. Åh ja, jeg husker tydeligt da alderdommen begyndte at trykke som 22-årig. Haha :D

    Hvor går grænsen egentlig for at blive gammel, hvis man allerede er det som 22-årig?

    SvarSlet
  3. Haha, jeg kan ane de grå hår :D

    Hmm, grænsen går vel ved en 60 stykker, vil jeg mene.. :P

    SvarSlet
  4. Og nu har jeg fået en sang på hjernen, på grund af din overskrift!

    Each morning I get up I die a little
    Can barely stand on my feet
    Take a look in the mirror and cry ...

    Gæt en sang :D

    SvarSlet
  5. Så nogle bliver først gamle når de er 60? Men I er det allerede som snart 22-årige? :D

    SvarSlet
  6. Lalalalaalaaa.....
    Somebody to looooooooooooo--åååååååhhhh-ve.... :D

    Ehehehe, jaa :D Jeg føler mig gammel :D i hvert fald

    SvarSlet
  7. Du har vundet retten til at fylde 22, uden at blive gammel af den grund ;)

    SvarSlet