fredag den 21. oktober 2011

Når godt ikke er godt nok!

Kender I det når følelsen af det man gør bare ikke er godt nok?
Ingen er tilfredse med noget af det man gør?
Det her må være den værste arbejdsdag jeg har haft til dato!
Køkkenchefen synes lige det var fedt at sige jeg ikke er opdraget ordentlig, er konfliktsøgende, selvcentrisk .. altså WTF!!!!! Hvad er det for noget at sige ???
Derefter ikke engang undskylde! Det pisser mig af, store fede møgsvin!

Sorry det super negative indlæg i dag..

Men hey, kæresten havde købt kage og cola til mig da jeg kom hjem - MEGA KÆRLIGHED PÅ HAM !!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Nickie!
    Wauw, siger jeg bare, sikke en fin blog du har dig - elsker dit layout! :-)
    - Er nu fast læser hos dig og håber også du vil blive det hos mig.
    ps. afholder give-away, måske har du lyst til at deltage?

    Knus Caroline
    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    SvarSlet