mandag den 3. oktober 2011

BUT WHY!!!!!!

Åh ha... Noget tid siden jeg har skrevet.. Men har sku haft ret travlt her på det sidste..
I torsdags døde min kære oldefar, hvilket har taget ret hårdt på mig.
Har stadig ikke fattet han er væk :'/ !

Så pt. er mine dage lort..

I dag synes jeg at jeg ville forkæle mig selv med en farvning og en klipning...
NOT - min frisør valgte at ødelægge mit hår :( !
Bad om mørke striber.. Fik næsten sorte striber og halv gråt/blåt hår.
Så mit lyse hår er pisse grimt ... rent ud sagt.
Havde virkelig lyst til at sætte mig ned og tude !!!!! :(

Det eneste gode der er sket, er nok at mine JC sko er på vej til mig ... Håber de er her snart... !

ÅÅÅRRRGGHHHH!!!!

sorry det super negative og deprimerende indlæg, men der er virkelig ikke noget positivt at snakke om .... :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar