onsdag den 19. oktober 2011

Another day off



I dag har jeg endnu en fridag, det er nu stadig tiltrængt.. :-)

Jeg vil derfor lave det jeg elsker rigtig meget... BAGE!!!
Ved ikke om det bliver en hjemmelavet lige i dag, eller om det bliver sådan en "tilsæt-kun-dette" kage.. De er altså også gode engang imellem .. :-) Men for det meste der bager jeg nu fra bunden..

Jeg valgte også lige at sove til kl 1 i dag - UPS :-) Men wow, jeg trængte til at sove lææænge..

I aften laver jeg peberbøf, bagt kartoffel, lækre grøntsager og en eller anden sovs til.. :-)
Kæresten skal jo have noget god mad ind imellem ikke ;-)

"Today I don't feel like doing anythiiiing"

5 kommentarer:

  1. Næh, hvor godt.
    Skal vi så have kage? :D

    SvarSlet
  2. Det bliver nok først i morgen :-) !! Kan komme hjem til jer og bage måske :D !!

    SvarSlet
  3. Bagning er også en af mine favoritter, når tiden er til det :) Det er så dejligt afslappende & hyggeligt på samme tid

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja ja... kagesnak den ene dag, og næste dag er det bare Joey Moe over hele linjen ;)

    SvarSlet
  5. Jeg kommer mandag og bager kage til dig moar :D

    SvarSlet