søndag den 30. oktober 2011

Herlig weekend

Ja, blev jo 22 i går, og hvor føler jeg bare mine rynker og poser under øjnene ældede mig med 100 år :D SHIT!!
Men har jo som sagt fået min JC Lita sko af min skønne kæreste :-) (YES!)
Får flere gaver når de gamle kommer hjem fra ferie, wuhuu !! Gaver er nu en dejlig ting, må jeg indrømme.

I dag har den stået på ren afslapning. Været oppe at spise brunch på mit arbejde - mums :) !

I morgen er det jo mandag, men ved I hvad... JEG HAR FRI! YESSS!!!
Så min plan er jeg vil bage som en sindssyg.
Pølsehorn i hvert fald (read;elsker manden jo), og en masse forskellige cupcakes tror jeg, wuuhuu! Måske med et halloween tema, da det jo i morgen er halloween. Overvejer også lidt at lave et mini-græskar hovede :D Bliver man aldrig for gammel til, efter min mening..



Nu må vi se hvad jeg tryller frem :)

Har også købt mig et par lidt cool vintersko, synes jeg :) Dem må i se i morgen...

Vil også en tur i H&M og se hvad jeg kan finde, måske i må komme med på tur :D!

Håber i har haft en fabelagtig weekend <3

1 kommentar:

  1. Sikke en fin besked på min blog! :-)))
    Selvfølgelig vil jeg følge dig, glæder mig til at læse din blog fremover!

    Callmedarlin.blogspot.com

    Nicoline Tappert

    SvarSlet