tirsdag den 18. oktober 2011

Countdown




Den her sang er bare så fantatisk god, Beyoncé er nu bare generelt god synes jeg.
Lige til at starte dagen ud med, så blvier det jo ikke bedre. Måske hvis solen var kommet frem noget før ;-) !
Og jeg synes forresten i skal tjekke hender her ud på www.youtube.com - Jenna Marbles.
Hun er simpelthen så morsom det halve kunne være nok, hun ligger videoer ind hver onsdag.

Jeg har fridag i dag, så det er bare herligt. Nu har alle andre ferie, det ved jeg ikke hvad betyder mere :D !

Åh, og så her d. 27 oktober tager forældrene, lillesøster og lillebror bare til Disneyland - UDEN MIG!
Jeg synes ikke det er fair, overhovedet. Endda til Halloween - hvilket bare er super fedt dernede.



















I kan nok regne ud jeg er total Disneyfreak ;-) Har været der en 16-17 gange tror jeg det er ved at være .. Bliver aldrig træt af det.

Og d. 29 oktober fylder jeg så hele 22 år!!!!!!
Føler det er 100 år jeg bliver, for jeg føler mig simpelthen såååå gammel. Så nyd lige jeres ungdom..

Min fødselsdag skal ikke gå med noget specielt.
Ud og spise med kæresten, og en tur i biografen og se Paranormal Activity 3 - det er jo næsten et must, er det ikke ??

I aften skal vi i biffen og se "De Tre Musketerer" - glæder mig til at se om den er ligeså god som den originale :-)

PEACE !

ps. hvad skal jeres ferie gå med ?? :-)

8 kommentarer:

  1. Jeg er også så heldig at have en fridag i dag, men så er det desværre også tilbage til arbejdet :( Vi må tænke på, at der i det mindste er andre i samme båd som os ;)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Det har du fuldstændig ret i ;-)

    SvarSlet
  3. Hey, du var i Disneyland sidste år til halloween - uden os. Du har været der sidst. Så glæd dig lige på vores vegne, nu hvor vi endelig kommer afsted :3

    Vis nogle billeder frem fra sidste år, så vi kan sammenligne, når vi kommer hjem.

    Har lige læst grumme anmeldelser af det "hotel" vi skal bo på denne gang, i øvrigt... Håber ikke det er så slemt som de får det til at lyde - haha...

    SvarSlet
  4. Hey, det ved jeg godt :D !
    Men jeg vil også afsted altså :P!!!

    Hehe, dem skal jeg lige finde, har ikke så mange billeder, mere video tror jeg :-)) !

    Glæder mig til at se hvad deres show er i år - om det er det samme som sidste år ;-) !

    Hahaha, hvor skal i bo da ?

    SvarSlet
  5. Her: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g677470-d736667-Reviews-Park_Suites_Village_Montevrain-Montevrain_Seine_et_Marne_Ile_de_France.html

    Synes ellers det ser fint nok ud, men de klager voldsomt over det, inde på TripAdvisor :-/

    SvarSlet
  6. Det ser da udemærket ud, så må I jo så fortælle om det så er godt nok eller total skod :-)

    SvarSlet
  7. Ja, det bliver da lidt interessant ;-)

    SvarSlet
  8. Super god sang - thanks for sharing :-)
    Jeg er blevet fast læser! Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og måske også blive fast læser hvis du finder den interessant - jeg er lige begyndt ud :-)
    www.byinchs.blogspot.com

    SvarSlet